Alla inlägg den 4 december 2012

Av Emma Knutsson - 4 december 2012 19:45

Nu i helgen stod jag med mina smycken uppe på Linden i Norrköping. Det är arrangörerna för Vikbolandsjul som har evenemanget och jag stod där för första gången. Många olika kommentarer som alla var possitiva!! Jag trodde att jag skulle kunne se på personen om den skulle köpa ett smycke eller inte, men det var omöjligt. En del sög tag i ett smycke direkt och köpte andra provade sig fram läääänge innan de hittade ett som passade. Fina kommentarer som, Åhh är det du som gör så fina smycken! Vad billiga de är! Du måste höja dina priser! Det här blev jag förälskad i! Det här ska jag ha!! Och många fler i samma anda :) Man kan inte bli annat än glad när man får höra sånt!!

Bilden är när vi precis packade upp på fredag fm, min snälla mamma hjälpte mig att stå där på fredagen när jag jobbade på mitt vanliga jobb. Bra att hon har möjlighet att hjälpa till en hel dag!!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards