Direktlänk till inlägg 17 december 2012

Vintervila

Av Emma Knutsson - 17 december 2012 19:15

Som ni har märkt har jag tagit lite vila efter Vikbolandsjul helgen. Jag har gjort lite julklappar till mina närmaste och lite andra till julfest m.m Nu under julledigheten kommer jag att försöka ägna mig lite mer tid åt att gör mer smycken i olika typer och jag hoppas att de blir lika omtyckta som de jag gjort tidigare!!

Halsband och armband som jag hade på jobbets julfest i fredags, mina örhängen syns inte men givetvis gick de i vinrött och silver även de :) 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Knutsson - 4 december 2012 19:45


Nu i helgen stod jag med mina smycken uppe på Linden i Norrköping. Det är arrangörerna för Vikbolandsjul som har evenemanget och jag stod där för första gången. Många olika kommentarer som alla var possitiva!! Jag trodde att jag skulle kunne se på pe...

Av Emma Knutsson - 23 november 2012 22:02

Idag hann jag med att sitta en liten stund och fick ihop dessa armbanden. Jag ser fram emot nästa helg när jag för första gången ska stå på riktigt med mina smycken. Ska bli kul att se om det är någon som gillar det jag gjort eller om det blir en flo...

Av Emma Knutsson - 22 november 2012 21:40

Här kommer de senaste armbanden i memorywire.               ...

Av Emma Knutsson - 22 november 2012 18:30

Nu är det bara 8dagar kvar till Vikbolandsjul på Linden i Norrköping och jag smiter in till min lilla verkstad så fort jag har tid. Det är så kul att från en idé eller vision om hur smycket ska se ut, att det just ibland blir bättre!! Givetvis händer...

Av Emma Knutsson - 17 november 2012 12:07

Armband som passar alla handleder. Finns i olika färger och utseenden. Pris mellan 50-120:-             Maila eller ring för mer info. Kan mötas upp i Norrköping om intresse finns. Smycken kan skickas då köparen betalat frakt enligt f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards